Tisdag

Godmorgon godmorgon, imorse vaknar jag av att något rör sig vid mina fötter. Där ligger en inbjudare som legat och myst. Min fina hund kände sig välkommen och kom och la sig nu på morgonen i sängen. 
Jag är vrååååålhungrig och ska ta mig till köket och fixa frukost samt sätta på Desperate housewives. Det enda jag vill göra när jag e sjuk är att kolla på serier, men tyvärr har jag typ betat av alla bra. Eller? vet ni någon bra serie jag missat. Har sett O.C, nu Desperate housewives, Gossip Girl. Som ni ser är det samma slags genre på serierna och det är det jag vill ha. 
 
Det här skulle jag fan göra vad som helst för att få nu... åååååh thaimat och en cola. Jaja, nu ska jag käka frukost innan jag faller ihop. Pussis, hörs sen! 


Där har du ett gäng bra serier :D
Pretty little liars
The secret circle
girls

Svar: Ååååh tack gummsan, ska kolla på dom! :) <3
None None

2013-03-05 | 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback