Söndag dagen innan

HEEEEJ!!!
 
Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit kalabalik. Supermycket saker som man har fått ta tag i och saker som hänt, tex min underbara fina vän Bafrin har fyllt 20 osv osv..
MEN idag har jag firat min födelsedag tillsammans med min familj och släkt hos min fina mormor. Det var underbar mat som min fina mamma lagat och massa fina presenter och människor. Det är alltid lika roligt att träffa min släkt, alla e helt galna så det är därför jag är som jag är haha.
Imorgon är det min stora dag, jag blir helt vuxen... deppmode, nästa stopp e 30. CRAAAAZY!!!
Den dagen ska jag spendera på spa som jag fått i present tillsammans med min fina pojke. Ska bli huuur mysigt som helst att åka dit.
Jag signar ut nu med att visa bilder från idag på hur glad jag va och hur jag såg ut, en PUSS till er alla, så förväntar jag mig massa gratulationer imorgon! Puss på er.
 


Kan du inte börja blogga igen? Please!!

2013-06-18 | 23:30:35

Kan du inte börja blogga igen?

2013-06-23 | 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback