Tisdag

Hej och hopp!
 
Gårdagen blev inte riktigt som planerat, dagen gick kanon och jag hade riktigt kul. MEN efter att ha suttit hela dagen och inte tänkt att min rygg behöver röra på dig så reser jag mig fort för jag har brottom efter jobbet och sen ner och ska knyta skorna och det hugger till som en kniv och jag får en regäl sträckning i ryggen GREAT ingen träning och hemma idag från jobbet.. skit kul.
Har hela dagen legat i sängen och vilat, skit tråkigt. Avskyr detta..
Imorgon blir det jobb och träning YEY!!! :)
Längtar såååå mycket till min födelsedag så ni inte anar, både den där jag firar med släkt och familj och den som firas med mina vänner.
Nu ska jag se ett avsnitt till att desperate housewives sen ska jag sova. Ha en kanondag nu all.
PUSS
Denna drink är gjord av fina Diego! Så duktig :)


Kan du inte fråga din pappa vad han tycker om
Skådespelaren tuva novotny? Deras karaktärer blev ju ihop i sista säsongen av skilda världar :) har alltid tyckt dom har bra kemi tillsammans och vart sjukt söta tillsammans . Så, vad tycker matti om tuva novotny??? Vore jätteglad in du svarade:) vi var en del tjejer som växte upp med skilda världar och blev jätteglada nät Matti och tuva fick ihop det i säsong 6:)

Svar: Hej, Jag har inte skrivit mitt fullständiga namn i bloggen så vet inte vart detta kommer ifrån.
Antagligen känner du mig/vet vem jag är, så då är du välkommen att maila mig istället om du ville mig någonting speciellt. Sen utan att vara otrevlig så har min pappa ingenting med min blogg och göra, den handlar om mig och ingen annan. Har du frågor till honom så är du välkommen att boka en intervju. Tjing.
None None

2013-04-25 | 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback