Confused

Tjo, va ett tag sen läget?
Kom just att tänka på att jag vill färga håret men vet inte vilken färg jag passar bäst i?
Rött saknar jag som fan men dock inte denhär röda för dethär va efter första färgningen och den va för rosa/röd
men vill ha mörkt tror jag men kanske inte nu i sommar? ärsh jag vet inte funderar bara lite allmänt.. 
Tråkigt inlägg? japp men de struntar jag i för kände att det va dags att skriva någonting men de e fortfarande så att jag inte kan skriva ut allt mitt liv här pga anledningar så de får vänta.
Vad händer i mitt liv nu då? jo tränar, jobbar och tar det lugnt med L och lilla Messi pessi :D
flyttar troligtvis i sommar så det längtar ja sjukt efter :) annars inte mycket! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback