Söndag- matchdag

Tjuuululuu!
 
Jag ligger i sängen nu D-Ö-D på riktigt. Jag e helt förstörd. Min dag började med att jag gick upp tidigt och käkade frulle sen drog jag hem till sussie som gav mig massage och så innan matchen, åkte och hämtade tjejerna i hallen och drog sedan till Västerås för att spela matchen. Där va vi då 2 timmar för tidiga så då gick vi och köpte nödvändiga saker som godis, coola och liknande haha bra lunch innan match!
Vi var hur som helst grymma, ledde hela matchen och kämpade som fan, vi fölorade dock på grund av trötthet. Vi spelade med 2 avbytare och dom hade 100 och sprang som det brann i röven på dom. Men vi förlorade bara med två och det va så jävla skönt. Fick bara 2 utvisningar samt ett gult kort och råkade dock armbåga en brud i ansiktet när det va 3 sek kvar.. så det var ett gult kort från rött kort haha så ovanligt..Men hur som helst, nu har jag käkat min efterlängtade thai och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, ska kolla 20 min på Desperate housewives, skickade ner min karl till nedervåningen för att kolla basket så jag fick va ifred och kolla mihihi.. Hoppas ni har haft en lika givande och spännande dag som jag har haft idag. Puss och kram finisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback