Mysdag

Hej folks, har inte varit bloggsugen alls och därför har jag inte skrivit. Jag skriver heller inte för någon annan än mig själv så har inget dåligt samvete haha.. Idag har det blivit massa möten med massa spännande människor som vi utbildat. Har nytt jobb som jag trivs otroligt bra med och skönt med lite förändring i livet, det är alltid roligt!
Nu blir det dusch, peeling, måla naglarna, kräma in mig i alla nya krämer jag har från Eqology som jag AVGUDAR.
Är ni sugna på något därifrån kan ni använda sponsor id: 2187018 när ni ska beställa för annars går det inte och beställa från hemsidan. Bara ett litet tips från mig till er. Har även massa andra produkter därifrån som jag älskar som deras energybar,bioburn, eq everyday plus, fotkrämen m.m allt är super och bara rena naturprodukter! 
 
 
Jag och min prins
Mina favvoprodukter nu blir det hemmamys och "tahandommigsjälvkväll" 
Långa flaskan är ansiktskrämen, runda burken är peelingpads och längst till höger är shaqai som innehåller acaibär som är en av den starkaste antioxidanten plus att den är supergod. Men nu ska jag in i duschen så ni får ta hand om er tills vidare! Ha en fortsatt trevlig torsdag pussis! :) 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback