jag signar ut

Hej folket! 
Dagen har bestått utav Desperate housewives, Maria & Mindy - Best friends forever, promenad, värktabletter och värmekudde.. rolig, lärorik och slapp dag. Nej absolut inte! Långtråkig, smärta, smärta och lite till smärta.
Är supertrött men kommer inte kunna somna för tabletterna värker inte, så ligger ju som ett lamm innan slakt liksom.. inge godis hemma, INGENTING!!! Va e det här för skit? Nu ska jag släpa mig in i duschen och tvätta bort sminket sen trycka i mig lite tabletter och kanske en proteinshake om jag inte fallit ihop på vägen. 
 
Vi ses imorgon, då ska vi hitta på något spännande och blogga om. Pussiisss
 


Fint med svartvit foto, men varför alltid denna högerpose????och pussmun:)

Svar: Tack, alltid högerpose och pussmun gör jag inte. På denna bilden putar jag ingenting med munnen! :) men varför jag gör det ibland vet jag inte, tycker det är en "muppig" pose så då använder jag mig av den haha. Men högersidan är för jag tycker jag oftast ser bäst ut från den sidan. :)
None None

2013-03-05 | 07:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback