Barn

När folk säger att ifall man inte kan va sams med sin lillasyster är man inte mogen för barn, men om jag säger såhär. Vi kommer typ aldrig att komma överrens, förän hon är vuxen antar jag. Älskar henne över allt men shit va hon tror att hon bestämmer över alla människor, sånt tål jag inte och absolut inte när ens lillasyster tror hon kan säga/göra vad hon vill emot en. Då blir jag hysteriskt. Så ifall de människorna har "rätt" kommer jag aldrig bli mogen för det och det stämmer inte. Har nu haft 5 ungar här hemma som bakat chockladbollar och nu lämnat ton med disk, sprungit runt skrikandes och nu kommer in och bråkar igen. Håller på att bli galen. 
Varför har inte ungar som växer upp nu respekt för folk som är äldre än dom?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback