LÄS DET HÄR

Okej era idioter som kommenterar min blogg! Get the fuck out of here!!!!!
Sitt inte och yttra er om saker ni inte har en jävla blekaste aning om vad ni pratar om.
Har ni något och säga. Skriv då ert namn och maila mig så att du kan stå för vad du säger din fega jävel.
Det här är min blogg ingen jävla sida där folk ska sitta o yttra sig om skit jag inte ens skriver eller säga falska påståenden om saker ni inte har en aning om.
Människan som går runt och sprider lögner är anmäld för förtal.
Så lämna min blogg, annars så ser jag glatt fram emot att ni mailar mig om ni hade någonting ni ville säga.
TACK!


HAHA säger ju det, DAMPBARN DU ÄR UNDERBAR!

2011-10-23 | 00:07:16

Hahahhaha... vi är för lika :) <3

2011-10-23 | 16:12:03

hahahaha

2011-11-09 | 03:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback