hemma från skolan.. fortfarande

Hej allesammans!
Fortfarande hemma från skolan, har varit det i tre dagar nu!
Var på vårdcentralen igår och fick reda på vad det var för någonting Mycoplasma pneumonia :/
det kan utvecklas till lunginflammation som jag tydligen fick :P

nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag ser mtv!
Fick kämpa mig till frisören också för att få det klart, dem hade ingen annan tid och shit det var jobbigt kan jag säga. Sen tog jag bilen därifrån. Shit man blir så bekväm med bil nu när man har den, vart jag än ska om jag så ska till affären som e 5 min gångavstång tar jag den dit.

Helgen är redan planerad vilket känna grymt skönt och jag längtar. Jag får inte dricka alkohol pga att jag går på penicil nu och därför blir det en lugn helg för mig, har fan en hel vit månad:)
så fredag är det barnkalas här hemma som jag, leonard och agnes ska hålla i.. kul.
13 ungar här hemma.. Sen när den e slut kommer jag decka i soffan. Lördagen kommer jag spendera tillsammans med Emelie, Charlie och Simon förhopnningsvis på Café 60 :)  :)

riktigt kass bild men skit samma !:)
nu ska jag ut och köra lite innan jag ska lämna tillbaka bilen till pappa.. sen ska jag hämta thea på skolan!
PÖSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback