fixar bloggen som ni ser

Jag fixar min blogg som ni ser, den e inte klar men på god väg. Kände att jag behövde en förändring ifall jag ska sätta lite fart på den:)

Haft barnkalas hela kvällen, och fy va roligt det var. Underbara ungar verkligen, och jag måste nog vara den roligaste och bästa kalasfixaren som finns. Herregud!
Dem körde " Fest hos Thea" Istället för fest hos mange, och ALLA sjöng. Så söta barn.
Är helt slut nu, kan lägga in bilder senare, nu ska jag gå och lägga mig.

Imorgon på dagen kommer Maria och hennes pojkvän hit och ska baka, guuud va mysigt:)
Sen blir det till att träffa Simon och sen möta upp Emelie och Charlie och kanske några fler får se:)

Hör av mig imorgon PÖSS söta ni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback