äckel

Jag är så otroligt trött på falska människor, folk som är vänner med folk men egentligen utnyttjar dem eller är vän med dem för sin egen fördel.
Jag vill inte vara vän med en sån människa, men de kan vara svårt att få reda på om de e riktig vänskap eller falsk förän det kommer till en punkt i vänskapen då det sätts på prov.. alltför många gånger har det gå kommit fram att den, den och även den vännen har varit vän med en pga just dem sakerna.
Äckliga människor.
Sen folk som kallar andra bästavän hit och bästavän dit utan någon som helst innebörd i det, jag har kallat folk det.
Folk som jag märkt efter ett tag inte varit värd dem orden, inte ens i närheten av ens ordet vän.
Men alla gör misstag, men jag har gjort allför många när det gäller vän fronten. Men när folk kallar mig deras bästavän känner jag att det måste finnas några olika saker den människan inte skulle klara av att tex. att inte klara av att bara bryta kontakten helt från ingenstans, ställa upp för den andre och finnas även när det kommer motgångar.
Trött på falska äckliga fittiga människor. Försvinn ur mitt liv.
Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback