trött-på-skolan-tjej

Imorgon blir det skola!
tyvärr.. men men jag måste dit !
efter skolan ska jag träffa mr x och vara med honom för på lördag åker han till italien som sagt!
kommer bli en vääldigt lugn helg för mig med tanke på att jag varit sjuk och ÄR sjuk fortfarande tyvärr.. blir helt anfådd av att gå 2 steg utanför dörren.. KUL!

men ingen träning på ett bra tag så jag blir frisk någon jääävla gång!
Usch och fy och bläää...
nu fryser jag om mina fötter bara så ni vet det.. så jag ska borsta gaddarna och krypa till kos..
idag har jag typ inte gjort någonting det vanliga som jag gjort nu när jag varit sjuk :P
Men varit ute på en promenix med zicko.. och nu skrivit lite på uppsatsen sen inte gjort så mycket mer...

Att göra lista i skolan innan jag slutar
1. Samhällsuppgiften in på Söndag
2. Engelska Boken redovning Måndag
3. Svenska prov Fredag
4. Deadline måluppfyllelse Matte Onsdag
5. Engelska nationella någon dag i veckan

ÅNGEST man får av att kolla på allt detta.. usch..
men jag orkar inte ha ångest mer nu så nu ska jag gå o fixa mig puss o kram! :)

bild från nype för två helger sedan när jag hade en " grabbkväll" ! :)
guud va liten jag ser ut på bilden.. dvärgen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback