stresssssw

Hojjjj!!!
nu ligger jag i sängen och väntar på att åka mot skolan,
i helgen har jag varit med min älskling hela tiden , helt underbart har vi haft det :)
i fredags så satt han utanför min skola och väntade på mig, så åkte vi hem till mig o hämta lite saker, sen till honom så han skulle få fixa sig, sen drog vi ut på krogen, först drog vi till ett as mysigt ställe vid namn sommar tror jag det var. Där jag träffade på calle.. shit va längesen det va man såg honom,
så va vi där med hans vänner, lite senare mötte vi upp kewin och drog till nype .. STAMMIIIISSS!!
HAHAH.. nej men hur som vi drog rätt tidigt, för vi var aaas trötta ..
lördagen spenderade vi med att jag övningskörde sen åkte vi till honom o lite så, sen på bio med fatos och kevin vi såg pirates of the caribbean 4 och hade det superkul :)
sen drog vi hem o sov.. sedan söndagsmiddag hos mormor..
och söndagkvällen var iaf mysig.. :P
nu ska jag ta och dra mig emot bussen så jag slipper springa som vanligt :P
har kort och gott haft en helhelg med älsklingen, och vi har haft det underbart..
pussiisss allesammans!


dresscode o facelook för idag,
chill kläder så det skriker om det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback