helgen

Hej mina kära läsare!
från och med nu skajag bli bättre på att blogga ja LOVAR!
Det är bara så mycket i skolan just nu och mr x har smittat mig och jag är nu sjuk!
Vill bara säga till den omogna människan ( som jag nästa e säker på vem de e ) skriver vem det är!
Riktigt onödigt ...
iaf.. min helg har jag spenderat tillsammans med MR X!
på fredag var jag ute med mr x och hans vänner och theo.
Hände dock en olycka när vi var ute, eller antal olyckor faktiskt men dem vill ja inte dra upp här.
Men en oycka är att jag blev bränd med en cigg i ansiktet, och det kan ja säga gjorde VÄLDIGT ont!

När vi kom till nype så var det världens kö .. asso så ja får tag på min vän som jobbar där o tar med hela sällskapet på VIP!
grymt. Vi hade det supersuperbra där och vi dansade som fan, o hade det toppen!

Kvällen slutade hemma vid 4-5 tiden!
Dagen därpå var vi på teater och sen drog vi till hellströms med några av hans vänner o chillade bara!
Även en kvällen otroligt lyckad kan jag säga vilka härliga människor felix och niel är vill jag bara meddela ahhaha..

hemsk bild .. men men :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback