fredag 6/5

Hej och hå bloggen!
igår kväll så va jag med theodor, kewin,egon,johan och massa av deras kompisar
Hade en grym " gabbkväll" hahahh.. nej men först va vi hos egon och tog det lugnt och snacka och skit sen drog vi in till stan mot stureplan och drog till nype!
Hahah .. har inte vågat gå dit av vissa anledningar men nu vågar jag de igen haha, det är lugnt nu helt enkelt ! :P

Sedan kom alex och hämtade mig och theo och först åkte vi till typ uppsala och lämnade hans kompis sen körde han hem oss och det uppskattas verkligen! så skönt att ha bra vänner som ställer upp!

Men han skull faktiskt komma till nype med oss men det hände massa saker på vägen så det  gick inte helt enkelt, men det va kul och träffa honom igen efter så länge:D

Nu ligger jag i sängen, helt slut och idag ska jag träffa leonard och gå på bio med honom, ska bli supermysigt :)
jag skrive mer om det sen pusspusss:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback