8/5

Hola mina vänner!
ja e ju såhär chillbloggare, ja bloggar när ja känner för det ! haha men många har klagat på uppdateringen.. jag förstår att ni e intresserade av mitt roliga liv men tänk om de e tråkigt dåå??
de e det inte :D

igår vaknade jag och theo as bakis haha.. planerna var ändrade så vi fixade vi lite och så sen käkade vi lunch och jag städade en del, sen åkte vi in till staden och mötte upp mr x !
MOHAHAH.. sen så kollade vi kläder och så och gick på bio :)
supermysigt var det minsann ..

nu ska jag plugga svenska inför provet imorgon som bestämmer hela mitt fucking betyg... ollon..
men nu ska jag iaf plugga ... ha en bra dag bitches! pussis

här kommer lite bilder också som jag inte lagt upp ! :)





snuskigt fula bilder .. men skit samma !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback