gårdagen

Hej på er!
kvällen var grym igår och jag vill tacka alla inblandade, hade så sjukt roligt!
Och det hände en hel del roliga saker under kvällen som jag fick kramp i magen utav och inte minst dit resan den toppade allt.
Jag har kommit fram till att ordningsvakter är jävla popcorn som leker balla!
Jävla töntar, och johan ( egons kompis) hahahahahahahahahhhahah är allt man behöver säga där.
Han skulle plippa på saltsjöbanan då drar han upp sitt pass och han är helt borta och fattar íngenting.
Asso har aldrig skrattat så mycket som då.

En ordningsvakt får inte röra dig eller ta någonting ifrån dig utan måste be dig att ställa ner sakerna. Men neej det gjorde dom minsann inte igår,
Hahah ville bara berätta det! nu ska jag plugga vidare!
pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback