min födelsedag:)

hahaha okej.. helgen har varit hektisk..
i fredags var jag först hemma med hela min släkt + stina och tessan!
det var supermysigt verkligen så otroligt glad att dem kom:)

sen drog vi ut på kvällen till det nyöppnade stället club devour.. det var en sjuuuuk kö helt otroligt!
vi kom hur som helst in, men jag kände att jag vill vidare sen så då drog jag, jessica,bafrin,t2 och michi vidare ..
och den resan dit var helt sjuk, hahahaha ... vi gick helt fel o gick typ en mil, till vi tillslut kom fram till nype!

Där gick t2 o michi vidare o jessica o bafrin o ja in till nype!
Där simon,eddie,rasmus,jocke,jocke,charlie m.f var:)
och fyfan va roligt vi hade! :)
är otroligt glad för min födelsedag och dem som var inblandade, älskar er allehopa tack för en bra födelsedag!

bilder och sånt kommer upp sen, det har inte kommit upp något än ! kanske e tur det :D

t2 kör all in! :)

söta michelle ! :)

får bli två bilder på två snygga tjejer som jag var med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback