hes tjej!

Hej har inte kunnat blogga pga att jag legat helt död i sängen..
har halspluss:/
har så in i helvete ont i halsen att det inte går att förklara ..
men jag låter som jag vet inte vad hahaa.. låter jätte roligt!
as ljus och hes röst, vissa ord kan jag inte säga när jag pratar as roligt! men det gör dock ont och prata!

va hos läkaren idag och hon bekräftade att det va det ,
nu är det inte långt kvar till jag blir stor flicka, men det är även skönt och vara minderårig för det är så mycket mer fördelar med det, det kostar inte med läkare eller någonting, ex vis.
nu ska jag lägga mig i sängen igen och bli frisk :D
pöss!


Eh vi bor i Sverige... Sjukvård kostar inte.

2011-03-20 | 14:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback