dolden

Hojhoj!
har varit på bra humör idag mesta dels av dagen .. till typ i slutet av gympan ahha!
då theo gjorde någonting så otroligt korkat..
kan bjuda på att berätta det för er.

Han stod med ett gummi rep och så sa han
- Ellen håll i här!
jag höll snällt i den och han gick med andra enden så den spänndes ut och på varsin sida satt det handtag som var hårda.
Då går det en slint i hans huve eller nått och han släpper den den flyger och slår till min hand så sjukt hårt så jag börjar blöda. Och då..
Jag blev helt kokande och visste inte vad jag skulle göra springer fram till honom och ger honom världens örfil, han backar och börjar prata då blir jag ännu argare och slår honom i huvet med båda händerna hårt.
Sen ut ur rummet.

Sen såg jag hur otroligt ledsen han blev för han gjort mig illa.. själv kände jag då ingen ånger haha..
jag e glad att jag inte gav honom en knytnäve, det tänkte jag faktiskt efter att inte göra.
Men vi blev vänner igen, har blivit stor nog att kunna gå fram och säga det är okej så man blir vänner och inte va långsur. Han hade trotts allt försökt prata med mig ca 100 gånger och jag puttat iväg honom.
Och det är hans födelsedag , förlåt att jag slog dig på din 18 dag theo haha men du var faktiskt värd det! :)


fy va fula bilder :) men nu ska ja äta puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback