mot staden

Hej och hå!
väldigt mycket klagande på min dåliga uppdatering, okej jag skaaa bli bättre.. jag ska börja mobilblogga också så ni kan se vad jag gör just för stunden för er som sitter hemma vid datorerna och blir vitare än snön!

dem senaste dagarna har jag varit med min kära pojkvän typ hela tiden men även kevin och therese.. vi har badat och bara haft det allmänt skönt!
det är väl den uppdateringen jag har just nu , för jag har rätt brottom!

nu ska jag in till stan och träffa theo och vara med honom ett tag, sen kanske möta upp käraste igen och vara med honom!
här är en bild från i fredags då vi var på krogen!
alltså innan vi skulle dit!
puss på er uppdaterar kanske senare! pussissss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback