färgningsdags

heeej hooj!
sitter just nu med agnes i badrummet och hon färgar mitt hår :)
tror jag köpte fel färg är inte helt säker men vi får hoppas att det blir bra :)
men sitter och saknar min älskling, varit med han tre veckor i sträck nu så det känns konstigt och inte va med honom..
plus att vi varit tillsammans i en månad idag, det känns som otroligt mycket längre...

men men .. skit samma :) det spelar ingen roll, har varit hemma idag, och haft det mysigt!
och nu e jag med syster och myser , spelar mysik, snackar och färgar håret :)
underbar måndag!

imorgon börjar jag jobba.. ska väll bli sådär men men man behöver ju pengar!
men nu ska jag göra annat puss på er allesammans!


Sötisar i en måånad grattis :):)

2011-06-23 | 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback