öland dag 3

hej hopp bloggish! :)
för tillfället är jag på öland i en idrottshall och kollar på mr x och hand bror och vänner som lirar!
igår va vi ute och sprang och det var otroligt skönt, för fyfan va man känner sig tjock!
igår så badade vi på norrbybadet har jag för mig att det var !
det var en stenstrand , hur fint som helst!
idag va det inte lika bra väder men vi kanske åker till böda och badar ändå vi får se vad vi gör!
hur som helst så ska vi iaf ta md en engångsgrill bara vi och grilla vid vattnet idag för det är våran 2 mån dag! så då ska vi ha det extra mysigt :)
igår till lunch/middag åt vi förresten rökt lax med potatis och grönsaker och romsås fyyyfan va gott det var :D
MUMS! med stora bokstäver :P
snart är dem klara så då ska vi dra vidare på nya äventyr
kärlek till dig min älskling <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback