sorgliga nyheter

Heeej på er !
Suttit och varit superduktig och pluggat såhär på morgonen :)
nästan gjort klart en uppgift som ska in den 21 så det är skönt att ligga före för en gångs skull..
idag är det match emot örebro tror jag det var och jag ska för första gången spela på en helt ny position alltså kant för jag ska kunna spela där med!
så det ska bli spännande!
jag har tappat så mycket muskler att det är sinnesjukt :O

vilket man ser på den här bilden, har inte tränat på 2 veckor armarna är klena och magen börjar bli tjock..
nu är det match taaaaaggaaa!

Hade tagit en bild , men lägger inte upp den för jag orkar inte bråk!



ska in i mitt rum o byta om nu,och lyssna på hög musik!
ville bara dela med mig av mina sorgliga nyheter..:(
jaja puss på¨er


Tack :D Har dock, fått lite hjälp av andra men men :) Din är också fin:D <3

2011-01-12 | 14:24:05

Med tanke på att du skrev om dina muskler och tjock mage? Du har varken muskler eller fett på kroppen??

2011-01-16 | 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback