Utkast: Jan. 1, 2011

linda
Fråga: vad är dina mål 2011?
har du någonting planerat typ resa eller någonting?
vem är din bästavän?
berätta mer om dig själv

Superfin blogg förresten! :) och du är supersöt!
puss<3

Svar: Okej.. ehm min bästavän är patrik. Men om man bortser från honom är det jessica och ivo som är mina bästa vänner :)
Jag har några resor planerade år 2011 och det är nu första om 3 dagar vilket är till dubai sedan i februari ska jag till sälen. Sedan kommer jag spara ihop pengar nu hela tiden för att kunna dra en sista minuten när jag vill. Och då kommer jag åka med vänner. Så det är väl det antar jag:)
Haha tack så mycket :) ,
Kan berätta i ett senare inlägg mer om mig själv :)




Jossie
Fråga: Vad har du för piercingar?
Kan du visa upp dom? :) kram


Svar: Jag har piercing i naveln och i tungan:) och jag kan visa upp bild på dom senare idag ! :)

Anonym
Fråga: kan inte du göra en sån där när man skriver dag ett osv om bästavän, dag osv?
kram
Svar: Jo absolut kan jag göra det! :)

Ni kan fortsätta fråga om ni vill veta någonting , bara och skriva kommentar då det är roligt med frågor! men era töntar kommenterar ju inte så mycket! fjoller!
Men tack för frågorna! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback