stressliv

Hoj!
idag va jag i skolan och fyfan de e tråkigt, och vi hade den värsta dagen idag med massor av lektioner! :(
hmm.. sen åkte jag och köpte mat och sen åkte hem typ.
Där som tur va min pappa var, och han skjutsade mig till mamma och hämtade mina saker sen till hallen STRESS.
Där hade jag match emot spårvägen HAHAHAHA. E min kommentar om matchen.
Sen gick det mycket bättre för mig än vad det gjort tidigare, är fan nöjd med dagens insats.

Dom kom med sina bästa spelare och hade typ 7 avbytare , vi hade 1 .
och vi va grymma, ärligt.
lite jidder på planen och skit, men vafan haah!
nu är jag hemma iaf, och måste sova NU, för ska övningsköra imorgon bitti sen är det match igen, känns inte som jag gör någonting annat än spelar match och tränar ?
shit, men efter matchen ska jag till jessicas middag :D ska bli supertrevligt, mitt liv e en stress, så måste duscha o fixa där sen dra direkt. :(
kärlek till den bruden.
men de ska bli kul :) hör av mig  när jag har tid :) pusssss

fotograf: ellen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback