resturang dags

Jag och min twiini jessica på bilden, snygga vaaa??
Hej alla snygga och fula människor!
Idag va jag hemma igen... inte bra!
sega typ hela dagen sen emot eftermiddan kom patrik hit efter gymmet!
Va lite med honom sen åkte vi in emot stan och skiljdes åt, då mötte jag upp twiiniii!
va lite med henne och så supertrevligt, imorgon är det skola och fyyy va det suger dase!
och kom precis på att sommarlovet 211 blir mitt sista sommarlov :O sen ses jag som arbetslös nästa för jag gått ut ÅNGEST!
Ska dörför ta vara på mitt sommarlov till MAX i år.
I helgen blir det övningskörning, matcher och vänner/älskling.
får vi hoppas på! :)
glömt och visa upp dom nya kläderna jag köpte i dubai har bara lite utav dom här man kan visa upp dom sen efter jag ätit middag :)
Sedan kommer det komma mer dubai bilder upp i bloggen härligt va ??
Puss på er !



Sv; Tack detsamma! :D

2011-01-13 | 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback