opererat mig

Har precis varit och opererat bort ett födelsemärke som jag hade mitt på ryggen, vi var rädd att det var farligt
med tanke på att det varit förändringar i det och att den blivit mörkare m.m.
Så det har jag varit och gjort nu, höll på att svimma efteråt. Och dom skar en lång bit in och runt omkring den för ifall det varit cellförändringar så försvinner det.. troligtvis.
Blev fyra stygn vilket är väldigt mycket ..
Jag har hur ont som helst nu, kan inte sitta/ligga/eller någonting
det enda som känns okej är att stå.. så får väl stå o sova eller något.

Dålig bild men tänker inte anstänga mig, ska knapra alvedon nu, har jätte ont!
Och nu är det
-ingen solning
-ingen dusch på ryggen på 3 dagar
- ingen träning på några veckor fram.( hur fan ska det gå till?)
-inte sträcka mig , eller sträcka ut ryggen.
- i sommar när jag ska sola så måste jag sätta en sak över det om jag inte vill ha ett fult ärr.

Bort med styngnen om 3 veckor.
kul.

ska lägga mig och kolla på handbollen nu. hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback