MIN BÄSTAVÄN ÄR 18!!!!


ÅÅÅÅH GUD I HIMELEN VA JAG HAR VARIT PÅ BRA HUMÖR IDAG, FÖR MIN ÄLSKLING HAR FYLLT 18 ÅR NU!!!!
OTROLIGT,
nu kan hon köpa cigg, 3,5or, snus, krogen allt ! åååååh...
det är så tråkigt att inte kunna följa med henne ut nu :(
men det är nära för mig med nu :) det är fan inte långt kvar:D helt jävla underbart!

detta gav jag jessica i present, ett halsband till henne och mig! ni vet såna här hearts?
men det här va mycket finare med två gubbar på eller hur jags ka förklara.. den e finare i verkligheten.
Men nu ska jag gå puss på er.
ville bara gratta min älskling.



taaaaack världens bästa Ellen!!! :D älskar diiiig sååå sjukt mycket gumman!! och älskar din present!! Dem är så jävla fin!!! :D pussar och kramar till dig min bästavän!!!!! looooove yooou!!! <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-18 | 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback