legitimation

idag gick jag bara på två av tre lektioner, hade så ont i ryggen att ni kan inte ana..
under att jag ens gick till skolan!
sedan var jag och tog legitimation som jag får inom en vecka, ÄNTLIGEN!
vet egentligen inte varför det är så brottom , men vill ha det!
plus i vissa affärer behöver man det om man ska handla med kort, vilket jag alltid gör.
imorgon är det mamma kväll ska bli supermysigt, vi skulle egentligen på bio men det blir hemma med film o god mat.
Man har fått nog av stan nu när det varit problem med tunnelbanorna så det tog ca en timme från centralen till gullmars..
kul liksom!
nej men nu ska jag ta alvedon och lägga mig framför en film.. o godis.. urs jag kommer bli tjock! :(
godnatt ...

korkort

den här " personen" blev tom bättre än mig på mitt legg.

k-u-l.
kisses



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback