Just dance!


Idag va jag ( äntligen ) i skolan..
vi hade redovisningar och ja det va väll helt ok liksom från 8-11 så det va tjill.
Just nu har jag på hög musik på ipoden och dansar :) höööhöö
det här är iaf vad jag hade på mig idag, en tajt koftsak och leggins. :)
Efter skolan va jag med jesshoe (hahahhaha) sorry babe!
och har nu käkat och ska byta om snart och sen åka till matchen.. suger o ha match varje dag typ.. men men
har märkt att folk jag INTE vill läser min blogg, läser den.
hahahah och diskuterar det en del, fun!
min älsklingsjessica fyller fanimej 18 på tisdag , helt jävla sinnesjukt, det närmar sig nu fan.
Blir lite rädd , fan mer måsten än fördelar egentligen.

Man blir snyggare med åren sägs det, det stämmer.. förstår ni då hur snygg jag kommer va om något år :O ? med tanke på hur jag är nu? :O

hahahahahahhahaha..... ber ta det seriöst.
Mina läppar e fortf illröda och brännda. men de e snyggt :)




I´am a dancing qeen!
varför jag har tröjan sådär är inte för jag dansade så utan bara för att provisera, ;)


Snygg mage tränar du mycket ?

2011-01-17 | 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback