jessicas 18års firande!

tjuuuuööö!!!
igår va en toppendag verkligen,
jag övningskörde på morgonen sen tog det lugnt hela dagen, plugga lite lite!
sen va det match dags igen, vi vann den och det gick skitbra för mig är supernöjd! :)
sen va det snabbt ombyte i omklädningsrummet in u dusch o på med finkläder och iväg till min älskade vän som fyllt 18 ! :)
Hennes gulliga släkt va där som va hur trevlig som helst och fia, natta, jennifer och jag! :)
vi hade hur roligt som helst där!:)
senare mot kvällen så drog jennifer o jessica ut och dom hade det superbra vilket jag är otroligt glad över! :)
själv kollade jag på en serie vi har på boxer kommer itne ihåg va den hette men den e skitrolig och as bra!:)
här kommer lite bilder :D

hela gänget! :) utom natta

ledsen ellen som inte fick följa med ut .. :)

jag och fia pousande i spegeln! :)

härliga pouse från mig!

två lyckliga tjejer och en fjorre nere i hörnet! but I love you anyway babe!
(HÄR HAR VI ETT BEVIS PÅ ATT DU E FJORTIS JESSICA )
puss och godnatt . Skola imorgon :( bläää



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback