Jan. 11, 2011

Hej mina gullungar ! nu är jag tillbaka i sverige igen! och gud i himelen va trött jag är nu !
vi åkte som sagt inatt och jag har sovit i max 2 timmar :O
sen kom min älskling hit efter skolan och hälsade på mig och det va supermysigt! :) saknat honom såå mycket :/ gav honom sin present också :)

nu ska jag sätta in en oc skiva i min data och somna in, tror inte jag går till skolan imorgon vi ska gå på bibliotek så ska nog plugga ikapp lite och göra en läxa!
bilderna kommer när min kära styvsyster lägger in bilderna på datan! :) så tålamod ! :)
pusspussss!
FYFAN VA KALLT DET ÄR HÄR I SVERIGE!! NEJ UUUUUURS!
jag sitter och fryser i tjocktröja ! :(

och en sån här köpte jag till patrik fast i lila :)


sitter och fryser som faaaan....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback