dubbelträning

hojhoj.
Tränat dubbelpass idag,först med raffe sen med pappa.. är helt slut i hela kroppen ont precis typ överallt tror jag.
läste den där fittbloggen, helt jävla sjuk blogg asso ahhahahaha...
funderade på att lägga mig med en film och godis, men jag sparar det till imorogn ist :) fast då kom jag på att jag nog sover hos mormor:) vi får se , vi får se! :)

nu ska jag lägga mig till bedds eller va man säger, för imorgon är det halv 8 i gullmarsplan yeyyy..
underbart. med gymna. längtar redan... eller?
men måste ha mvg i det, men kommer aldrig få det, är borta för mycket :/

jajajaja i-landsproblem.
pussochkram

här e en supersöt bild på min kära vän ivo :D
han kommer antagligen döda mig för  denna men men :D
( de e han bakom )


Skämta bra, det är inte min kompis ivo, han är mycket snyggare hihi pusss puss bloggen

2011-01-19 | 22:44:44

Skämta bra, det är inte min kompis ivo, han är mycket snyggare hihi pusss puss bloggen

2011-01-19 | 22:45:05

hahahha iiivoo.. jaa min vän ivo e mycket snyggare än den bilden! kan jag försäkra er om :)

2011-01-20 | 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback