dubai dag 5 ! :/

Hejhej på er!
nu sitter vi och diskuterar henna tatueringar och jag som har så otroligt mycket allergier och exem och allt borde verkligen inte göra det, men jag vill !
vi ska kolla hur det ser ut och så sen får vi se vad vi gör..
solat och badat idag på förmiddagen och att åka fyrhjulin ett av det roligaster jag har gjort verkligen!

shoppat en hel del och har ett par skor kvar att köpa som jag blivit kär i hihihi!
tagit tusentals bilder men min usb sladd är fortfarande borta:(

så när jag kommer till sverige så ska jag införskaffa det :) haha '
har dock inga pengar kvar :(

men nu ska vi sätta oss ute och fika lite granna.. hoppas ni har det toppen i sverige det är as varmt här nere.
ca 28 grader ..
underbart.
puss och kram på er ! ses om några dagar.:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback