dålig uppdatering

Det vet jag !
haha men har faktiskt haft influensan :( och det e hårt för någon som mig och ha det och inte kunna äta vad som helst.. alla goda middagar :( urs så min magsäck e superliten nu som en bebis magsäck :(
haha ...

och nu första gången på 5 dagar tror jag det är ska jag ta en godisbit tror jag .. :) haha .. men har tappat suget för godis , gryymt ju!

kolla gulliga ploppbitar där det står puss,kram,lycka,kärlek.. och dom fyra sakerna e allt man behöver! :)

är fett djup och sitter och lyssnar på djup musik ! :)
ser fett sliten ut men e på bättringsvägen , ingen skola för mig imorgon men ska dra mig till skolan på tisdag iaf..
är så in i helvete uttråkad ni kan inte ana.. har legat framför tv'n hela jävla helgen..
ska börja lugnt med en promenix imogon när jag vaknar vilket blir runt 12 tiden:D
pussochkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback