Dag 01 – Presentera mig själv

Okej nu ska jag presentera mig själv! Men jag vet inte riktigt hur det är jag ska göra det om jag ska berätta mycket hur jag är som person eller om saker jag gjort ? :s
Jaja det blir som det blir :)

Mitt namn är Ellen Viktoria Lee , Mina föräldrar är skiljda sen långt tillbaka och dom har inte riktigt "varit tillsammans" på riktigt en lång tid under min levnad.
Det här är hur som helst det bästa för dom två :)
Men jag bor varannan vecka och jag trivs med det.

Min mamma bor tillsammans med en man vid namn mats och han har en dotter vid namn agnes som är .. 15 år! :)
Jag har en lillasyster på 8 år som heter Thea.

Jag som person är väldigt utåtriktad och glad utav mig, jag gillar utmaningar och jag älskar att göra tokiga spontana saker och tar inte livet på fullasta allvar. Misstolka mig inte, men jag ser inte allt så himla seriöst utan jag vill mer ta allt som det kommer. Jag har mina mål i livet men uppnår jag inte dom, kanske jag uppnår någonting bättre som jag ville just då förstår ni?

Min " Dröm" Är att jobba som polis, men inte en patrullerande polis utan jag vill jobba inom kriminalvården och utbilda mig till förhörsledare men även lite psykologi.
Innan jag söker in till polishögskolan har jag andra drömmar en utav som är att resa bort och bo borta ett tag i ett annat land.
Men även att göra utlandstjänst som soldat.
Häftigt va`? Det va inte så himla populärt bland min familj, men det är förståligt.

hm.. något mer om mig själv!
Jag har en lägenhet som jag kan flytta till när jag vill, bara jag betalar den själv och det är en 1a mitt i stan. Helt underbart. Fast inte på söder eller något sånt utan kungsholmen.
Underbart eller vadå?

Jag fyller år den 25 mars och föddes 1993.
Jag spelar handboll vilket jag gjort sedan hur många år som helst tillbaka.
Just för tillfället går det otroligt bra för mig och spelar med dom bästa i hela min förening och vi ligger otroligt bra till. Jag trivs otroligt bra med allt runtomkring föreningen och så.
Frågan är bara hur länge man fortsätter.

För tillfället vet jag inte om jag är tillsammans med någon eller inte , men singel är jag inte!
Jag har min lilla ängel som jag haft i 1 år och snart 3 månader.
Han gör jag allt för och han är en sån otroligt bra människa, om han sen i framtiden inte vill ha mig så önskar jag han all lycka i livet faktiskt, och att han hittar den bästa tjejen. Och hittar han något jävla white trash så stoppar jag fan honom. Han kan hitta så otrolgit bra tjejer, Han kan lätt hitta någon bättre än mig.. men det får vi hoppas att han inte vill göra.. :)
Love you baby boo. För er som inte vet så heter han patrik! :) haha

Jag har en otroligt nära kontakt med min familj och släkt.
Min mormor och jag är som bästavänner och där spenderar jag otroligt mycket av min tid, vare sig jag är själv eller inte, det är dit jag tar dom närmaste vännerna och pojkvän. För hon är som min mor också.
Jag och min mamma är också otroligt nära vilket är otroligt skönt, jag pratar med henne om allt mellan himmel och jord verkligen, och jag älskar att umgås med henne ensam.
Jag och min pappa har väldigt mycket tillsammans, han är som sagt min tränare också så jag spenderar mycket tid tillsammans med honom, han är en person som verkligen alla älskar och som är otroligt omtyckt. Han har hjälpt mig igenom mycket jobbiga saker, men vi har haft våra dåliga stunder vi med..
Men utan honom vet jag itne vad jag skulle göra faktiskt, jag älskar er otroligt.
Min lillasyster behöver jag inte ens förklara hon är ALLT. skulle gå i döden för henne. Mer behöver jag inte säga.
Min farfar är som han är, en klass för sig. Ingen mer kommentar. vet inte ens vart han bor.

Där har ni en del information om mig, hoppas det räckte. :) kram ellen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback