16/1-11

Hoj!
matchen igår gick bra, vi vann den!
en dag ledig från match sköönt.
igår efter matchen fixade jag mig dusha och så sen åkte jag direkt till patrik till hockeyhallen och kollade på hans träning FYFAN va kallt det va. gud i himelen!
höll på o svimma fan:O
den höll på i typ en timme o en kvart vilket känndes som en evighet för mig..

fick höra kommentarer om när jag kom in i hallen av hans hockeykompisar " fan nice med hoes på läktaren"
" vems hoe e det där ? " " haha klart de e palles "
vadå klart? fuck them.
jag e ingen jävla " hoe"
bara en snygg blondin liksom! :)
gaah!

efter träningen så gick ja waller o patrik en lååång promenad hem.. ännu kallare.
men sen rörde jag mig inte från täcket på hela kvällen så de va skönt.
Puss och kram på er allesammans.
bilderna från dubai kommer nån gång nästa år antar jag för min styvsyster e så "upptagen"
med attitydsproblem.
de ska hon FAN inte ha. inte mot mig iaf för hennes eget bästa.
tekniska ellen har försökt koppla in min nya tv , men det går inte så bra, tror jag köpt fel sladd som ska in i datan, satan också...

såhär såg jag ut idag förresten fast med byxor på mig (a)
här e förresten en ny tröja från dubai i siden :)
ser förjävlig ut idag, bara lite mascara, oplattat hår och jag vet itne vad !
har gått runt i hela jävla mölnvik och letat efter pappa.. åååh ..
plev dyngsur om fötterna , håret blev slickat och blääääähhh.....
och imorgon måste jag köpa min twinis present hon fyller fan år i övermorgon:D
wiihhooo... 18 år blir hon föfan!


Du är ofta utan byxor nu för tiden

2011-01-17 | 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback