mitt mål just nu

Jag har bestämt mig för en sak , jag kommer må dåligt av många anledningar..
men det är bara bita i det sura äpplet och ta smällen!
detta var det enda rätta för mig, och oss osv.

Nu fokuserar jag endast på mig själv och försöker bringa mina dagar med glädje, leenden och roliga minnen!
man lever endast en gång, ta vara på den gången och gör nåonting bra utav den.. jag ska försöka göra det!
Och ska nu försöka hålla mina löften jag gjorde på nyår.
Mitt motto är " Ta dagen som den kommer, lev och lär och gör allt du vill och känner för, hellre ångra något du gjort, än något du inte gjort.. du lever bara en gång och VA lycklig och skratta mycket"

Det är vad jag lever efter..
imorgon ska jag färga mitt hår troligtvis.. sen in till stan!





peace out !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback