Tonight I'm fucking you!

TJUUUU!
tränat och det va skitroligt, vi gjorde massa roliga saker :)
och det gick as bra ! :)


Tonight I'm fucking you... !!!!!
den låten har fastnat i min hjärna, och jag sjunger bara just det där!
sjöng den på webbdesignen as högt .. lite pinit men vafan:P
Imorgon lovar jag att visa vad jag har på mig, konstigt nog läser rätt många min blogg don't know why:s?
men om det är något någon vill veta så fråga på!
Nu ska jag lägga mig i sängen, är trött! Detta var 4e dagen på rad jag har tränat.. min kropp skriker SLUTA ELLEN!
från att ha varit borta i 3 veckor! :)


Maddie: Hey bitch, vad har du fått jobb? :)
Svar: Jag har fått jobb på ett cafe på hornstull :) Genom bekanta gullefia!

Det har förresten strulat med mig när jag försöker lägga in låtar på bloggen , någon som vet vad som är fel?


åh kul :D grattis!!

2011-02-24 | 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback