sälen baby!


Imorgon åker jag till sälen,ska bli underbart!
skönt och komma bort ett tag och så.. behövs!
men tråkigt ändå för jag vill vill vara med vissa människor ..:/ så kommer sakna en del !
men dom ser man när man kommer hem igen får man hoppas haha!

wish me luck , att jag inte bryter någonting eller skadar mig och att jag kommer ha det bra.
haha ..
idag har jag köpt:
-skidbyxor(blåa)
- pannbandsmössa (rosa)
- vantar(svarta)

+
-skinnjacka (svart)


haha kommer vara en åkande färgbomb:) love it!
nu ska jag med pappa o thea och kolla på "dumma mej" bara för att ha en sista kväll innan vi skiljs från pappsen:) mysigt mysigt!
imorgon blir det uppstigning kl 06.45 yeyyy!!!!
pöss och kram från mig! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback