min baby kom till mig inatt

Nu ska jag nanna kudde ..
börjar 09.00 imorgon med prov.
Kul, men slutar tidigare imorgon, eller ska gå tidigare från skolan imorgon av vissa anledningar.
Inatt kom min lilla älskling intrampande och va rädd, först bad jag henne gå till mamma men hon gick bara o la thea i sängen igen, så kom hon igen rädd till mig, då sa jag:
- Hämta täcke och kudde och kom o sov här..
Hon kommer inskuttande glad i sängen och innan hon somnar säger hon:
-Du är världens bästa syster, jag älskar dig .. godnatt!
då smälte och och omfamnade henne och somnade. Vilken bra mor jag är :)

Hade patrik sovit här eller kompis eller så så hade den personen fått lägga sig i theas säng om hon va rädd på natten det konstaterade jag minsann!
Kommer troligtvis få besök inatt med, min älskling!
puss och godnatt gullungar. Nu är det sängdags!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback