häj

match idag, vi vann!
inget mer med det.
färgade håret idag också, utväxten.. va på tiden!
är hur rastlös som helst, tråkigt och vara minderårig, kommer troligtvis flytta till min mormor när jag fyller 18 år!
för jag kände idag, att jag pallar inte längre med mina föräldrar!
dom e inte jobbiga eller så.. vill inte träffa dom hela tiden bara trött!
nu vill jag ut, träffa vänner.. ha roligt vafan som helst just nu!
samtidigt som jag är skittrött..
tror jag ska klä på mig vanliga kläder och åka till mormor just nu faktiskt!
vi får se..






du har hår i munnen ? :)

2011-02-19 | 23:37:00

OMG! nää har jag?? :s shit måste ta bort det NU! tack för du sa det..

2011-02-20 | 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback