dresscode / facelook



detta är vad jag hade på med idag, som jag trodde så fick jag besök på natten av min lilla ängel.. :)
hade prat med min engelska lärare idag också och det va skönt och få prata med henne och på tisdag har jag bokat möte med min coach.

Just nu är jag så pisst på allt som har med uppkäftiga fjortisar/krävande och elaka killar/dryga människor och idioter.
Alla som känner sig träffade kan gaska upp sig lite kanske för ert eget bästa.
Nu ska jag sova innan jag blir för arg och säger dumma saker till människor!
Jag övar med mina aggressioner. Och temperament.
men det blir inte lättare när folk ber om det !
pratade btw med en gammal bekant till mig, riktigt roligt och prata med henne men tragiskt med det som hänt :/ R.I.P!
puss och godnatt bitches!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback