Svar på frågorna

Fråga: Linda
Kommer du någonsin kunna förlåt mig?

Svar: Lite konstig fråga med tanke på att du inte visar någon som helst vilja på att ens vara min vän så.
Kom och visa att du vill vara min vän så kan vi prata om det du och jag. Puss

Fråga: Hemlig (B)
Vem är din bästa vän i klassen? Nu har du ju gått på Jensen ett tag måste ju finnas någon som sticker ut från mängden!
Kan du inte berätta varför just hon är din bästafavorit vän och varför?

Älskar din blogg!
Pussy <3
Svar: Min bästavän i klassen är Bafrin utan tvekan, och ja hon sticker ut för hon skriker så mycket :) ( just love honey) Hon är min favorit för att hon är som hon är och jag älskar hennes personlighet och allt.
Vet inte mer hur jag ska beskriva det :)


Fråga: Fia
Hur många pojkvänner har du haft?
Varför heter inte du Berenett i efternamn?
När förlorade du oskulden?
Vart är du uppvuxen?
Har du ngt mellannamn?
Vilken linje går du?

Svar: HAHAHAHAHHA nämen hej FIA! Ja men de e klart jag ska svara på alla frågor så får väll göra det nu med. 3 pojkvänner, ehm jag heter det?... ( wierdoooo), min oskuld är min ensak TACK!, Ja Lee är mitt mellannamn, Samsam!
PUSS PÅ DIG!

Fråga: calle
vad är din egentliga ögonfärg?
vilken är din/dina bästa vänner?
hur är det mellan dig o mr x?

Svar:
Grön, blå, gula ögon har jag, Simon och Kewin är min bästa killkompisar, Och jag har ingen bästa tjejkompis men den jag kommit väldigt nära nu är Emelie Palmblad så de e jag glad för, men har ingen bästatjejkompis.
Det är underbart mellan mig och Mr X, jag har aldrig varit så lycklig förut och jag trivs otroligt bra tillsammans med honom. Love him!



Det var inte jag som var Fia.. Så du vet... om du trodde det. Du kanske känner fler

2011-12-13 | 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback