grattis pappsen

hej hopp gummi *****! :)
idag vaknade jag upp och hade ingen aning om hur mr x hade hamnat i min säng med tanke på att vi somnade i olika men där låg han iallafall ... vilken inbjudare haha! :) nää jag skoja!
men vi vaknade upp på landet runt 12 tiden, dagen efter pappas födelsedag då hela den släkten varit där och firat med oss :)
T.o.m farfar kom dit och firade den, kul och se honom igen , det var ju ett tag sen!
och fick veta lite vad han gör nu vilket man bara läser om när man inte pratar med honom.. men det va riktigt kul och se honom igen! :) Har faktiskt saknat honom, konstigt va ?
Men nu är min älskade fader 40 år gammal ! :) men de märks inte, för han ville fira sin födelsedag med att spela fotbollsgolf på siggesta gård och sedan på kvällen spela pricken som är en tradition på midsommar! :)
sen åt vi middag och hade trevligt, och sen dagen efter alltså idag så åkte vi ungefär direkt när vi vaknade för mr x skulle provträna med ett lag, och där satt jag snäll som jag är och tittade på!
snart börjar skolan FML jag vill börja jobba istället för att börja skolan.. usch .. blääää....
jaja.. ett år till, jag ser endast fram emot studentskivan, flaket och studentmottagningen!
WIIHHAAAA!!!
pöss och kram nu blir det film !

Grattis igen pappsen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback