Första skoldagen i 3an


Första skoldagen för mig idag, fyfabian jag orkar inte gå i skolan!
Min skola är fan sjuk, man får endast vara sjuk 3 dagar under hela läsåret, notera läsåret giltigt annars måste man ha läkarintyg?!?!?!?! VAAAA??? vafan e det för någonting?
är dem pantade eller?? eller det va en jävligt dum fråga JA det är dem!

aja, snart är det träning, har förjävla ont i ryggen och haft det hela dagen idag..
men men det är bara att bita i det ruttna äpplet och köra på ändå!

är arg på massa saker just nu som jag inte kan göra någonting som helst åt... och det suger pung.
Fredag imorgon, har inga planer ännu om vad jag ska hitta på då! men jag vet troligtvis vad jag ska göra...
men min lördag är dock planerad, och den ska jag inte spendera med alla fjortisar på kungsträdgården ..
attans då.. :)
utan den ska jag fira med underbar mat, bra umgänge och massa mys!:)
så ni får ha en fortsatt trevlig dag pussiss!!
ojojoj vad jag e trött ut...
så gotnatt säger en väldigt trött ellen.. för nu ska jag ta en " powernap"
ps. dagens kläder blev den tröjan jag har på mig och mina svarta jeans! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback