vila i frid gudmor!

Hej alla underbara människor och alla stalkers..
dagen har varit lite upp och ner med tanke på att jag varit på begravning och det va riktigt tufft..
min gudmor har dött och det var ett riktigt fin begravning..
och gråter alltid så mycket på begravningar :/
men de hör till.. sen åkte vi hem till mormor och käkade middag, sen fick martin för sig att snärta mig med en handduk och jag attakerade honom med den sen.. och då jävlar ..
haha så vi brottades i vardagsrummet på en begravningsmiddag :) haha lämpligt?
nej men vi hyllade ulla! från topp till tå!
man måste vara glad ändå, hon har det bättre nu!
Vila i frid älskade ulla. Vi älskar dig.
" lill gudis " jag kan fortfarande höra dig säga dem orden till mig.. vi saknar dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback