what about us?

från toppen till botten..
vad hände?
börjat tänka en hel del nu.. på dåliga saker.
Och jag vet inte vart jag ska ta mig till eller göra åt saken, plus annat strul.
Vet heller inte vad jag känner med handbollen längre, jag vet ingenting längre faktiskt..

kan berätta någonting roligt istället!
I lördags kväll var jag ute med killarna igen:)
eddie,simon,rasmus,mario, charlie och mackan tror jag!
Sen ralles ex maria med kompisar och sen några tjej kompisar till mackan typ what ever.
Vi var iaf på bar 54 vilket jag trodde skulle vara värsta tråk stället men det var helt okej, det var iaf grymt bra musik! :)
pengarna känner jag försvinner som faaan.. och fort!
drog kortet och hoppades på det bästa haha ..
nu är jag hur trött som helst och ska troligtvis ta en " powernap"
imorgon e de svenska prov typ och jag orkar inte.. o träning idag.. åh fuck this!

förresten tack för du finns !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback